• İzmir 2. Cad. No:34 Kat:5 Kızılay/ANKARA

Tecrübe

Erdem Psikiyatri Merkezi - Ankara

Ankara Psikiyatri Merkezi

Erdem Psikiyatri Merkezi, Ankara 'da bilimsel gelişmelerin ışığında psikiyatrik tedavi ve psikoterapi hizmeti sağlamak için kurulmuştur.

Doç. Dr. Murat Erdem koordinasyonundaki psikiyatrist ve psikologlar, disiplinler arası işbirliği içerisinde belirledikleri tedavi programının danışanın ihtiyacına göre en etkin şekilde uygulanmasını sağlamaktadırlar. Tanı ve tedavi süreci gerekirse uzman psikologlar tarafından uygulanan klinik ölçekler, kişilik testleri, zeka testleri ve nöro-psikolojik testlerle desteklenmektedir.

Ankara Kızılay'daki Psikiyatri Kliniğimizde Şizofreni ve benzeri bozukluklar, Bipolar Bozukluk, Depresyon, Obsesif Kompulsif Bozukluk, Panik Bozukluk, Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu, Uyku Bozuklukları, Travma Sonrası Stres Bozukluğu, Yaygın Anksiyete Bozukluğu, Sosyal Fobi rahatsızlıkları tedavi edilmektedir.

İlave olarak, Özgül Fobiler (kedi, köpek, asansör, yükseklik korkusu vb), Cinsel İşlev Bozuklukları, Yeme Bozuklukları, Dürtü Kontrol Bozuklukları, Kişilik Bozuklukları gibi özgün psikiyatrik bozuklukların psikiyatrik tedavi ve psikoterapilerinin yapılmasının yanısıra, Aile ve Çift terapisi, Ebeveyn danışmanlığı, Boşanma danışmanlığı hizmetleri de verilmektedir.

Erdem Psikiyatri Kliniğinde danışanların sorunlarının çözümünde, alanında yetkin psikoterapistler tarafından kişiye özgü olarak; Bilişsel davranışçı terapi, Şematerapi, Kabul ve Kararlılık terapisi, EMDR, Hipnoz, Analitik Çocuk terapisi, Cinsel terapiler gibi birçok terapi yöntemi uygulanmaktadır.

Ayrıca merkezimizde tüm Dil ve Konuşma Bozukluklarına yönelik terapi yapılmaktadır. Merkezimizde yetişkinler ve çocuklar için Moxo dikkat testi, WAIS-R yetişkinler için zeka testi, MMPI Çok yönlü kişilik envanteri, WISC-R ve WISC-4 Çocuklar için zeka testi, Özgül öğrenme güçlüğü testi, ayrıntılı nöropsikolojik testler ve diğer testler yapılabilmektedir. Bütün testlere ulaşmak için tıklayınız.

Erdem Psikiyatri Merkezi olarak danışan mahremiyetine önem vermekteyiz. Danışanlarımızın da psikolog ve psikiyatristlerine güvenebileceğini ve mahremiyetlerinin korunacağını bilmelerini isteriz.

Testlerimiz

bg-image

Online Randevu Oluştur

Bize hemen ulaşın
Güvenlik Kodu

Bloglarımız

Paranoid Kişilik Bozukluğu Nedir?

Paranoid kişilik bozukluğu, halk arasında paranoya olarak bilinen psikolojik bir rahatsızlıktır. Dünyaya olan güvensizliğiniz sizi paranoyak düşünceye sevk edebilir.

Paranoid Kişilik Bozukluğu yani paranoya hastalığı olan bir kadın saçlarını tutuyor

Histrionik Kişilik Bozukluğu Nedir?

Histrionik kişilik bozukluğu ilgi çekici, tahrik edici davranışlar ve aşırı tepkiler içeren rahatsızlıktır. İlgi çekici her davranış bu rahatsızlığın belirtisi midir?

Histrionik Kişilik Bozukluğu olan insan yüz ifadeleri.

Duygu Durum Bozukluğu Nedir?

Duygu durum bozukluğu, kişinin duygusal yönden etkileyen bir akıl sağlığı rahatsızlığıdır. En yaygın duygu durum çeşitleri depresyon ve bipolar bozukluktur.

Duygu durum bozukluğu olan bir kadın ve her iyi tarafından çıkan insan yüzü silüeti

Narsist Kişilik Bozukluğu

Narsist kişilik bozukluğu insanları küçük görme, kendini beğenme ve empati kuramama belirtileri gösteren zihinsel bir hastalıktır. Ayrıntılı bilgiler sayfamızda

Narsist Kişilik Bozukluğu - Narsist Nedir? | Erdem Psikiyatri

WISC-R Zeka Testi

WISC-R zekâ testi, çocuklar için en yaygın uygulanan zekâ testlerinden biridir. Alt testleriyle birçok yetenek alanını aynı anda ölçmeyi sağlar.

WISC-R Zekâ Testi | WISC-R Zekâ Testi Neyi Ölçer | Erdem Psikiyatri

Yaşam Koçluğu Nedir?

Yaşam koçluğu hakkında bilgiler vererek roller ve sorumlulukların artmasıyla yaşam koçluğunun önem ışığını ön plana çıkartıyoruz.

Yaşam Koçluğu Nedir? | Erdem Psikiyatri

Online Terapi ve Psikolojik Danışmanlık

Ankara Online terapi ve psikilojik danışmanlık hizmetlerinden yararlanmak için alanında uzman ekibimizle en verimli desteği sunuyoruz.

Ankara online terapi ile psikolojik danışmanlık hizmeti veren psikolog.

Ankara Evlilik Terapisi

Ankara evlilik terapisi ile çiftlerin önce kendini tanımasını sonra sonra eşini anlamasını sağlayarak etkili bir iletişim odaklanmaktadır.

Ankara evlilik terapisi almış mutlu çift ve çocukları.

Sıkça Sorulan Sorular

Lisans eğitimlerini üniversitelerin edebiyat fakültelerinde bulunan psikoloji bölümünde tamamladıktan sonra, tercihen yüksek lisans yaparak psikolojinin alt alanlarında uzmanlaşabilen, zihinsel desteğe ihtiyaç duyduğumuz zaman başvurmamız gereken kişilere Psikolog denir.

Her ne kadar isimleri antidepresan olarak yerleşmiş ise de bu ilaç grubu depresyon, anksiyete bozukluğu, obsesif kompulsif bozukluk, uyku bozuklukları gibi birçok rahatsızlığın tedavisinde kullanılmaktadır. Bu ilaçlar bağımlılık riski taşımayan kaygı giderici ilaçlardır.

Psikiyatri ve Psikoterapi Merkezi kişilerde psikiyatrik değerlendirme, gerektiğinde psikometrik testler yapılması ve problemin kaldırılmasına yönelik terapiler veya medikal tedavilerin bütünüdür.

Psikiyatrist ve Psikolog seans ücretleri tedavi veya terapi saati esas alınarak hesaplanır. Eğer bir takım psikolojik testler yapılacak ise bu psikiyatrist ücretleri ayrıca hesaplanır.

Psikiyatri bir tıp bilim branşıdır. Temel ilgi alanı akıl ve ruh hastalıklarıdır. Bu rahatsızlıklar duygu, düşünce ve davranış alanlarında sorunlarla kendini belli eder. Psikiyatri bu sorunların tanı ve tedavisi ile uğraşır.

Psikiyatrist - Psikolog Ekibimiz

Ankara'da Psikiyatrist - Psikolog ekibimiz ile hizmet vermekteyiz.

Anlaşmalı Kurumlar